wtorek, 26 maja 2015

MAMA TO....

Mama to najcudowniejsze słowo świata.
Mama to silne ramiona.
Mama to ukojenie.
Mama to schronienie.
Mama to zawodowy usypiacz.
Mama to otwarta księga życzeń dzieci.
Mama to domowe obiady.
Mama to nieskończona ilość przebranych pieluch.
Mama to lek na każde zło dziecka
Mama to nieskończona miłość
Mama to nieprzespane noce.
Mama to odpowiedzialność za drugiego człowieka.
Mama to drogowskaz.
Mama to Życie.
Mama to Siła.

Mama...dla każdego dziecka jest najważniejszą osobą w życiu, bez której nic nie miałoby sensu.

Gdy 3,5 roku temu zostałam mamą, nie czułam tak tego jak w tym roku, byłam inną mamą, mniej doświadczoną, pełną chaosu i niepoukładania życiowego. Szukałam swojego miejsca na ziemi.
Każdy rok przybliżał mnie do doskonałości, choć doskonała nie jestem i chyb nigdy nie będę, bo zdarza mi się krzyczeć na moje dzieci. Dzieci dzięki, którym wiem co mnie cieszy, co smuci. Miewam na za mało czasu dla Tatianki. Ale wiem, że jestem im potrzebna.Mam kogo prowadzić za rękę, komu otrzeć łzy, podmuchać otarte kolano i utulić do snu.
Z każdym rokiem dzień mamy nabiera innego znaczenia, bo moje dzieci się zmieniają, (już nie mogę się doczeka przedszkolnego przedstawienia) i choć mamą jestem na co dzień 24 h / 7 dni w tygodniu i kocham ten stan, to miło jest dostać od swoich dzieci kwiaty (które kupił tata w ich imieniu) i ogrom całusów.



Foto: Fotosisters

2 komentarze:

  1. Cudowną jesteś mamą, przepiękne zdjęcia widać w nich szczęście i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo, za tak ciepłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń