czwartek, 14 maja 2015

Czas dla mamy




Za kilka drobnych dni zbliża się nasze święto - dzień Mamy.
Choć dzień mamy jest codziennie.
Codziennie jesteśmy mami, 24 h na dobę, codziennie świętujemy nasze sukcesy i porażki związane z wychowywaniem naszych dzieci.
Codziennie kochamy,
codziennie przytulamy,
codziennie ocieram łzy,
codziennie przyklejamy plaster na rozbite kolano,
codziennie pomagamy,
codziennie...
tak można bez końca, bo już do końca będziemy mami.

W tym wszystkim, w tej całej codzienności powinnyśmy znaleźć czas dla siebie, czas na chwile wytchnienia, oderwania się od rzeczywistości, złapania oddechu.

Ja swoją wolną chwilę znajduje przy porannej kawie.
Kawa nie tylko mnie pobudza do życia, jej aromat pozwala mi się zrelaksować, do tego powiew ciepłego porannego wiatru na balkonie...
Gdy mój syn pozwoli to jeszcze czas na aromatyczną herbatę się znajdzie.

A gdy dzieci pójdą spać, to nic tak nie odpręża jak ciepły prysznic, wanny niestety brak na relaksujące kąpiele przy świecach...ale się rozmarzyłam.
Prysznic bardzo mnie odpręża czuję jak cały trud dnia codziennego ze mnie schodzi.

Zapomniałabym o  najważniejszym...
Czas na paznokcie. Zadbane i pomalowane dodają mi kobiecości i siły do działania.

Każda z nas powinna znaleźć czas dla siebie Ja go odnajduję, a Ty??

Ostatnia reklama WEDLA ukazuje rzeczywistość. Mama tak naprawdę jest:
*artystą
*zawodowym usypiaczem
* kierowcą
* nauczycielem
* mama to mama
a ja bym dodała, że mama to też kobieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz