poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wyjechali na wakacje nasi podopieczni

To już tydzień jak Panna T wyjechała z dziadkami na dwutygodniowe wakacje.
Powiem wam szczerze, może to zabrzmi egoistycznie, ale jestem bardzo zadowolona i wdzięczna, że ja mama, kobieta, żona mogę mieć czas dla siebie, nigdzie się nie spieszyć, celebrować czas tylko dla siebie, odpocząć od natłoku zadań.
Bo kto, powiedział, ze mama cały czas ma być przy dziecku i z dzieckiem, że nie ma prawa na odpoczynek od wszystkiego.
 Kocham moja Panne T, tęsknie bardzo każdego dnia, ale wiem, że szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko, każdy potrzebuje trochę zdrowego odpoczynku od siebie. Wiem, że nie każda mama pewnie się ze mną zgodzi, ale ja nie będę niczego robiła pod publiczkę, jestem szczęśliwa, że w spokoju mogę wypić kawę, poczytać ulubioną książkę, po prostu zrobić coś tylko dla siebie.
Każdy ma swoją wizje na życie, ja jestem wdzięczna, ze mam kochanych rodziców, którzy wezmą swoją ukochaną wnuczkę i też spędza z nią czas, bo w tym zabieganym świecie, każdy z nas potrzebuje oddechu.
Tak więc Kochane mamy, nie oceniajcie źle mam które chcą mieć coś z życia dla siebie, bo tak naprawdę nie wiecie co kryje się za ta wirtualna kotarą, a może same spróbujcie zaznać trochę matczynej wolności. To nic nie kosztuje
Dobrych dni i życia wam życzę.





2 komentarze:

  1. Zazdroszczę!!! Marzą mi się choć 2 dni bez wczesnego wstawania i spędzenia czasu tak tylko dla siebie. Może w wakacje jak moja mama będzie miała więcej czasu to spełni się moje marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah... może i nam się uda Tosię z dziadkami kiedyś wysłać :)
    Odpoczywajcie

    OdpowiedzUsuń