piątek, 13 czerwca 2014

Poczytaj mi mamo




Tak mamy już piątek, jak mówią "tygodnia koniec i początek", oj tak już, sama w to nie wierze.
Tydzień za tygodniem leci nieubłaganie i za dwa dni przyjeżdża moja Kochana Tatianka, stęskniłam się nieziemsko, ale dobrze mi zrobiła taka rozłąka.


Choć wczoraj był czwartek i od nadmiary nadrabiania zaległości porządkowych  w domu i oczywiście błogiego lenistwa ( miałam 2 dni urlopu więc tydzień zleciał jak z bicza strzelił) nie zdążyłam dodać wam nowego wpisu.
Chciałam się z wami połączyć w nowym cyklu czytelniczym.
Wiem, ze nie jest to odkrycie roku, a tym bardziej blogowe, ale czujemy, ze musimy się z wami podzielić naszymi fascynacjami czytelniczymi.
Wiele blogów proponuje wam taki cykl czytelniczy, lecz nie zraża nas to wcale, wręcz przeciwnie zachęca do działania i pokazania wam NASZEGO czytelniczego świata.
Może ktoś odkryje u nas coś nowego, spojrzy na dną pozycje z innej perspektywy, wszak wiadomo ile ludzi tyle opinii.
Więc zaczynamy i ogłaszamy wszem i wobec, że czwartki będą dniem czytelniczym.
Nie myślcie sobie, że czytamy tylko w czwartki oj nie,
czytamy codziennie, przed zaśnięciem i nie jedną książkę ale 5  lub 8.
Gdy liczba przeczytanych książek jest niewystarczająca, moja mała słuchaczka potrafi się nieźle zbuntować, czy to źle...??
Nie sądzę, zresztą każdy kto ma w swoim domu małego mola książkowego wie o czym pisze.
Sama uzależniłam ją tym naszym wieczornym czytaniem, na domiar tego ja uzależniłam się od wyszukiwania dobrych czytelniczych pozycji.
Ta dobrze czytacie przyznaje się do książkowego uzależnienia.
Nie sposób przejść obojętnie obok księgarni, gdy z witryny krzyczą ciekawe pozycje.
Powiem wam w sekrecie, ze cieszę się z tego uzależnienia, jest lepsze niż czekolada, ok może tu przesadziłam, ale z pewnością to jedno z najlepszych i najzdrowszych nałogów.
Z czystym sumieniem i wam polecam.
Jeśli pozwolicie , to czwartki będą waszym dniem czytelniczy przewieziemy was czytelniczą łódką po pięknych ilustracjach i wspaniałych tekstach.
Będzie coś dla najmłodszych waszych pociech jak i mam.
Książki które wam zaprezentujemy będą dla przedziału wiekowego od 2-4 lat, zdarzyć się może coś dla starszaków, z racji tego iż nie które pozycje książkowe nie maja wieku, są po prostu dla każdego.
Tak więc rozkoszujcie się i łapcie to co najlepsze.





1 komentarz:

  1. Super pomysł, no i czekam na recenzje :-) My też uwielbiamy książki i mamy ich stosy!

    OdpowiedzUsuń