poniedziałek, 23 czerwca 2014

Uwrażliwić

" To nie sztuka wybudować nowy dom,
Sztuka sprawić by miał w sobie duszę"
Dusza domu, to rodzina, gwar i śmiech dzieci, to radość, trudny i znoje dni codziennego.
 To ładne przedmioty, które Tworzą niepowtarzalną atmosferę, ugotowany obiad zjedzony w rodzinnym gronie, posprzątany dom.
Robię to nie tylko dla siebie ale dla niej, bo mam wrażenie, ze dam jej przez to bezpieczeństwo, poczucie emocjonalnej stabilności.
Dla mnie ładny, czysty dom, gdzie od progu pachnie ciastem jest oaza spokoju, daje mnóstwo pozytywnych emocji.
Ład i harmonia sprawiają, że jesteśmy spokojniejsi, bardziej uśmiechnięci.
Ten dom ma zasiać w niej najlepsze wspomnienia z dzieciństwa. Gdy już dorośnie i zamknie oczy to barwy, smaki, zapachy i przedmioty będą przywoływały najpiękniejsze wspomnienia.
Staram się ją uwrażliwić, na piękno otaczającego ją świata stąd moje domowe starania, choć do perfekcyjnej Pani Domu mi daleko, ale mam Cichą nadzieje, ze ja jako mama jestem dla niej "perfekcyjna "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz