środa, 11 czerwca 2014

Blogowe środy



Za oknem ciemno i przyjemnie ciepło,księżyc pięknie świeci, oj jak ja kocham taką pogodę, mogłaby istnieć dla mnie cały rok.
Choć przyznam, że taka pogoda strasznie rozleniwia, ale co mi tam.
Balkon wyeksploatowany do granic możliwości, bo aż szkoda siedzieć w domku, chilloutowe wieczory to jest to: świece, wino, księżyc, jaskółki śmigające i wasze blogi.
Tak sobie siedząc na tym balkonie wymyśliłam, że środa będzie moim dniem blogowym, nie w sensie pisania, ale zaczytania. Spokojnego zanurzenia się w każdą waszą literę w każdy wasz obraz.
Nie zmienia to faktu, że do porannej kawy w pracy też bardzo lubi czytać, wtedy dzień staje się lepszy.
Blogów, które czytam jest dość sporo, może za jakiś czas stworze dla was listę moich ulubionych, choć przyznam się szczerze, że jest coraz więcej ciekawych blogów i jak to mówią, powolutku "nie ogarniam tej kuwety" :)
Wracając do kwestii czytelniczej, to niektóre autorki poznałam na żywo, świetne dziewczyny inne znam tylko ze strefy wirtualnej " i mam nadzieje, że kiedyś uda mi się je poznać na żywo.
Tak więc, życzę wam dobrej nocy a ja uciekam do lektury.

3 komentarze:

  1. Ja tez mam problem z czytaniem tego tysiąca blogów, które rosną jak grzyby po deszczu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;/..
      Przyjemny balkonik ;)

      Usuń
    2. Oj rosną rosną, nie wiem czy dobrze czy źle, ale jedno wiem, że odkrywam coraz ciekawsze :*
      dziękuje dziewczynki.

      Usuń