poniedziałek, 3 marca 2014

Dobry Weekend

To był dobry weekend, jak nie jeden z lepszych a to za sprawą spacerów, wiosennego powiewu wiatru i ciepłych promieni słońca co nam buzie rozświetlały.
I nic nam więcej do życia nie potrzeba.
No może prócz tej kawy co pysznie na dworze smakowała i Guga Kids Design co wiele podarków nam przyniosło.
Długo czekałam na zimę, która niestety do nas nie zawitała, lecz teraz już nie chcę jej powrotu wole wiosnę, która zewsząd puka do naszych drzwi i niech tak trzyma.










Życzę sobie i wam tak wspaniałych weekendów, oby było ich coraz więcej.
A wam jak minął weekend??
Buziaki
A i T.

6 komentarzy:

  1. Widać, że weekend się naprawdę udał ;) A Córcia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana, oj udal sie udal i mamy nadzieje, ze koleny tez bedzie zaliczony na piatke z plusem :)dzziekuje za komplement w imieniu Tatianki:* buziaczki

      Usuń
  2. ja też uwielbiam wspólne weekendy i cieszę się na wiosnę, córeczka słodziuchna

    http://sasankowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze wiosna zawita u nas na dłużej, pozdrawiamy i zaglądamy, buziaki dla was słodziaki :)

      Usuń
  3. Ja ostatni spędziłam wspaniale, też byliśmy na Guga Kids Design! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszymy się razem z wami i wam i sobie życzymy wielu pięknych weekendów :) może uda nam się spotkać następnym razem lub w innych okolicznościach przyrody , buziaki

      Usuń