poniedziałek, 24 lutego 2014

Jogurtowe z owocami leśnymi i dzieci nie grymaszą

Jestem na początku książki "W Paryżu dzieci nie grymaszą". Nie wieme czy mogę do końca traktować jej jako poradnik-jak przeczytam powiem wam. Raczej podchodzę do niej z dystansem, jako odmóżdżacz, ale jedno wiem jest tam wspaniały przepis na ciasto jogurtowe, dziecinnie proste, szybkie i nieskomplikowane. Takie przepisy lubię.

Przepis
Składniki
2 kubeczki jogurtu naturalnego
2 jajka
2 kubeczki cukru ( ja bym dodała 3 ;))
1 łyżka wanilii
4 kubeczki mąki
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 kubek oleju roślinnego
mrożone owoce leśne - ja polecam z Lidla :)


Piekarnik rozgrzewamy do 200 C.

Ostrożnie miksujemy jogurt, jajka, cukier, wanilie i olej. W drugiej misce mieszamy mąkę i proszek do pieczenia. Suche składniki wsypujemy do mokrych i ostrożnie mieszamy, aż się połączą. Możemy dosypać dwa kubeczki owoców leśnych mrożonych lub innych według upodobania. Pieczemy przez 34-45 minut lub do suchego patyczka.
Ciasto powinno być lekko chrupiące z zewnątrz, ale sprężyste w środku.

Smacznego!!!!! :)

Prawda że dziecinnie proste?? :)







2 komentarze:

  1. Czytała, bardzo mi się spodobała, poza tym lubię wszystko co wiąże się z Francją

    OdpowiedzUsuń
  2. o Francja, Paryż marzy mi się i mam nadzieje, że marzenie się spełni :) ja jestem w trakcie zaczytania :)

    OdpowiedzUsuń