poniedziałek, 10 lutego 2014

Przemyślenia Matki Polki

Codziennie ten sam rytm dnia, codziennie pobudka o 5 rano, szybka toaleta, szybki makijaż, kromka obowiązkowo zjedzona, pobudka Tatianki i mleko- bez tego ani rusz-i szybki wjazd do dziadków a potem samotna jazda matki przy dźwiękach radia. Choć może nie taki samotny, bo jadąc tym samochodem mam 100 myśli na minutę, blogowe tematy wpadają do mnie jak bumerang i słowa piknie układają się w głowie, cóż z tego jak nie mam ich gdzie spisać, jak je spamiętać skoro za chwile wiem, że cała moja uwaga i energia skupi się na pracy. 8 godzin w pracy wykańcza mój umysł, godzina za godzina biegnie to zakupy to obiad to chwile spędzić chce z Tatianką zanim zapadnie w błogi sen jeszcze chwila dla mnie i tak nim się ogarnę patrzę a zegar niemiłosierny pokazuje 23.00. O tej godzinie, bynajmniej u mnie mózg już tak nie funkcjonuje, zmęczenie daje mocno znać, ale sen mnie zmaga i kładąc się spać mam wyrzuty sumienia i zadaję sobie pytanie gdzie te godziny minęły , dlaczego doba ma tylko 24 h a może dlaczego organizm nie funkcjonuje już pełną parą??
Ale jedno o czym wiem, to, że będzie nowe, że energia przypłynie a sen tak szybko nie zmorzy. Bo chce tutaj z wami być dzielić się naszymi troskami, marzeniami, zabawami i dobrymi oraz złymi myślami.
Czasami żałuję, ze tak późno zaczęłam pisać bloga, ale jak to mówią nigdy na nic nie jest za późno, więc głowa do góry jutro tez jest dzień...
Wyżaliłam się, jest mi lepiej i mam nadzieje, że zrozumiecie czasami trzeba się wyżalić, ponarzekać :)
Dobrej nocki... całujemy

4 komentarze:

  1. Kochana myślę, że powodem krótkiej doby i braku energii jest fakt, że szaro za oknem robi się już koło 16. Wstajesz jest ciemno przychodzisz z pracy jest ciemno. Byle do wiosny :o). Fajnie, że Tatinka pije mleko :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak byle do wiosny i byle do unormowania pogody;) i byle do naszej kawki:* Oj tak pije pije to mleczko :)Buziaczki

      Usuń
  2. Czasem też tak mam, ale nie ma tego złego ... Przyjdzie odpowiedni czas by wyładować energetycznie swoje myśli. Za jakiś czas się spotkamy i może poinspirujemy się razem. Wszak przedsiębiorcze z nas Mamy :)
    Pozdrawiam i życzę dobrych snów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już czekam na ten czas i na te inspiracje:* Przedsiębiorcze mamy górą :* Buziaczki:*

      Usuń