sobota, 22 lutego 2014

Bo matka jest kobietą

Matka to prawdziwa kobiet z krwi i kości, choć wiem, ze po urodzeniu dziecka wszystko się zmienia a w szczególności priorytety, ale w tym wszystkim my kobiety, my matki, powinnyśmy odnaleźć trochę zdrowego egoizmu, wygospodarować choć chwile dla siebie jeśli już nie mamy czasu oraz funduszy na kosmetyczkę to zróbmy sobie mały gabinet kosmetyczny w domowym zaciszu
Po ciąży sądziłam, że moja gospodarka hormonalna choć trochę się uspokoi, już miałam cichą nadzieje, że moje problemy z cerą się skończą, ale nic z tego, tzw dupa zbita ;).
 Szukałam, kosmetyków, które pomogłyby mi doprowadzić cerę choć w małym stopniu do doskonałości i udało się znalazłam swój zestaw idealny ;)
 Większość kosmetyków które stosuje to ZIAJA, niedroga i według mnie bardzo dobra nie odbiegająca niczym od kosmetyków z wyższej półki cenowej.
Kuracja antybakteryjna, która jak na chwile obecną działa, do tego fenomenalna TOŁPA kosmetyk cztery w jednym. Wiem wiem, że ktoś powie, że kosmetyków "X w jednym" nie powinno się stosować, ale to zupełnie coś innego z tego kosmetyku możemy zrobić dwa rodzaje pilingu, maseczkę lub żel do mycia buzi, wybór i potrzeba w danej chwili zależy od nas. I na koniec delikatny peeling enzymatyczny, nadaje skórze delikatność.
A jakie są wasze sposoby na walkę z trądzikiem lub chwile kosmetyczną dla siebie.
Buziaki
Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz