wtorek, 16 lipca 2013

Tatinkowe podróże-male i duże

Miał być wczoraj, ale padłam wraz z Panna T. :)
Lubimy niespodzianki, pytanie kto ich nie lubi..:) więc postanowiliśmy się wybrać się do Parku Leśnych Niespodzianek.
 Miejsce przeurocze, pełne zieleni, zwierząt i ptaków, takie w sam raz dla niespełna dwulatka, który przeżywa swój naj  intensywniejszy rozwój., bo można poczuć, dotknąć zobaczyć, wszystkie zmysły uruchomione, jednym słowy pełne niespodzianek
Ale zanim wyruszymy trzeba się przygotować na odkrycie nowego i jako prawdziwa mała kobietka wie jak to zrobić doskonale ;)



Po pieczołowitych przygotowaniach pora ruszać, pogoda nas rozpieszczała już od samego początku, idealna aby podziwiać to co przygotowł dla Nas Park leśnych Niespodzianek,a przygotował wiele atrakcji. Ale najbardziej byłam ciekawa czy wycieczka i atrakcje spełnią oczekiwania naszej Panny wiercipiętki :)
I nic bardziej mylnego był to strzał w dziesiątke, wolno biegające leśne zwierzęta zrobiły furorę, uśmiechu było co niemiara tym bardziej, że zwierzęta które zazwyczaj uciekają od ludzi bo są dzikie tutaj podchodziły bez żadnych przeszkód






NIe tylko wolno biegające zwierzęta są atrakcją ale również świnki wietnamskie 

oraz 
pokaż ptaków drapieżnych
Wspaniałości jest jeszcze więcej, rzec można dla każdego coś dobrego i dla małych i dla dużych, po prostu rodziennie, wspaniałe. Uśmiech z buzi nie schodził do końca pomimo zmęczenia
Na koniec naszej podróży zaliczyliśmy szybkie schłodzenie w Wisełce bo to Panna wodna jest ;) nawet lodowata woda nie powstrzymała mojej małej T przed zamoczeniem sóopek.


Na dowidzenia, a w sumie na dobranoc przesyłamy wam nasze gorące uśmiechy


7 komentarzy:

  1. Cudowne miejsce, gdzież to ?:O
    ... a panna T. niczym prawdziwa podróżniczka
    :*

    buziaki Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko to Park Leśnych Niespodzianek w Ustroniu, serdecznie polecamy :*

      Usuń
  2. Nie wiem jak to tak, że dodaje linka do ulubionych [ Waszego bloga] i wyskakuje mi błąd i znó błąd i znów i nie pojawiacie mi się na liście czytanych eh;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze nie nie mam pojęcia co się dzieje:(, wasz link wszedł mi od razu :)

      Usuń