poniedziałek, 22 lipca 2013

Kobieta Pracująca ;)

Dzisiaj dałam czadu, mszę się pochwalić i wykazać odrobiny zdrowego egoizmu, przydaje się oj przydaje....
Podobno jaki poniedziałek taki cały tydzień, więc czuje, że ten mój tydzień będzie cudowny, pełen energii, wiary we własne siły i możliwości, bo jako kobieta prująca lubię takie dni jak ten....
Od ran na wysokich obrotach, najpierw zawiezienie Tatki do pracy potem energiczne 8 godzin w pracy, odbiór Tatki i...tu taj się dopiero rozkręciłam:)
Szybki obiad, w między czasie wstawienie prania i zakupy:) Wybrałyśmy się z Tatka, była mega grzeczna nasze zakupy trwały godzinkę nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał, potem biegiem do domku i wniesienie tego wszystkiego na 3 piętro, ale dałyśmy rade moja pomocna mróweczka nawet pomogła mi wnieś wózek do klatki schodowej, byłam w szoku jak ona chętnie mi pomagała, potem szybkie rozpakowanie, kąpiel, mleczko baja do poduchy, musiała być rytualnie czytana 5 albo i więcej razy już ich nie liczę;) ale  słodka ta moja Tatka...
Dziecko uspane więc matka daje czadu w kuchni, kroi, miesza, ściera doprawia , gotuje, smaży...ale plan jest jeden nagotować to co się kupiło, żeby potem przez kilka dni mieć święty spokój, tylko otworzy soczek odgrzać i raz dwa obiadek gotowy. Ale żeby też mieć więcej czasu na nadrobienie blogowych zaległości, bo tematów jest bez liku w mojej głowie i w naszym życiu...
Pomysł ze słoikami , sprzedała mi moja mama polecam ta metodę wszystkim zapracowanym i zabieganym mamą...
Uuffff, zmęczona udaję się pod relaksujący prysznic i.....coś dla was napisać, hihi powyższy post... jutro dalsze plany kobiety pracującej już mam uknute w swojej głowie :) oby poszlo tak gładko jak dzisiaj
Całuję was iżyczę dobrej
A

4 komentarze:

  1. Dużo energii do działania :*
    Ślemy buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszła po wspaniałym weekendzie, słońce naładowało moje baterie;)
      Buziaczki:*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak ;) mam nadzieje, że wasze baterie i energia też zostały naładowane??
      Buziaczki dziewczynki:*

      Usuń