piątek, 2 maja 2014

Czasem trzeba się zatrzymać

Przychodzą takie dni, kiedy trzeba zwolnić, zatrzymać się, rzucić wszystko w kąt i pomyśleć.
U mnie tak wyglądał kwiecień, wpis jeden, dom ogarnięty do minimum, ale czuję, że tak musiało być, bo teraz czuję, że moje akumulatory zostały naładowane, umysł oczyszczony a pomysły na wpisy same wypadają z rękawa.
Myślę, że nie jedna z nas potrzebuje takiego czasu, pobycia samej ze sobą, choć wiem, że to ciężkie przy dziecku, wypicia w spokoju herbaty w ulubionym kubku rozkoszowania się zapachem kwiatów. Sądzę, że warto i mam nadzieje, że wy również to odczujecie zaglądając do nas.
Tak więc zakasujemy rękawy, uśmiechamy się szeroko i działamy.
Miłego dnia.



kubek IB LAURSEN: tu kupisz

6 komentarzy:

  1. Piękne frezje! to ulubione kwiaty mojej mamy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nie mogłam się powstrzymać, tym bardziej, że białe były ;)

      Usuń
  2. Ja też lubię frezje, a zwłaszcza ich zapach. Udanej i słonecznej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich zapach jest powalający, na mnie działa jak narkotyk :) my również życzymy udanej majówki :*

      Usuń
  3. Uwielbiam frezje :)
    Odpoczywajcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelinko to witam w klubie, troszkę zapomniane ale pięknie pachnące kwiaty... odpoczywamy i wam też życzymy wspaniałego odpoczynku :*

      Usuń