piątek, 20 grudnia 2013

coraz bliżej święta, coraz bliżej święta





W radiu coraz intensywniej puszczane są pastorałki i piosenki świąteczne, a ja spoglądając na kalendarz widzę, że coraz mniej czasu mi zostało na porządki świąteczne, przygotowanie pyszności na Święta oraz przystrojenie domku. Nic innego mi nie pozostaje jak zakasać rękawy i wziąć się do pracy, ale czy się uda-zobaczymy. Podejrzewam, że będzie ciężko, a to dlatego, że moja Panna  przechodzi bunt dwulatka i trafić na jej dobry dzień to sztuka i kawałek, a do tego mąż cały weekend jest w pracy więc wszystko spoczęło na mnie.
Nie poddaje się mam plan, dużą dawkę mobilizujących i nastrajających piosenek świątecznych które wprowadzają mnie w świąteczny nastrój.
Już od poniedziałku powtarzałam sobie i w głowie układałam plan co będę robiła, ale niestety zmęczenie po całym dniu w pracy dawało mi w kość wiec plany legły w gruzie, choć jak sobie przeanalizuję to nie jest chyba najgorzej, bo zakupy już są zrobione w 99% prezenty czekają na spakowanie, łazienka lśni, a choinka czeka w pełnej gotowości na balkonie,  w tym roku będzie żywa:)
Mam nadzieje, że wszystko się dobrze ułoży i tym razem mój plan wypali, dlatego trzymacie kciuki a zapracowanym mamą życzę wytrwałości i dużo dobrej energii.
Pozdrawiam
A

4 komentarze:

  1. Mam to samo odczucie, nie muszę nawet patrzeć w kalendarz.. jak tylko pomyślę to mam wrażenie, że z niczym nie zdążę przez nadmiar pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego trzymam kciuki, ja prawie finiszuje, ale prawie robi wielką różnice, o mam wrażenie, że kręcę się w kółko :(
      to nic, ważne żeby mieć dobry humor i życzyć sobie Wesołych Świąt :*

      Usuń
  2. ALe ta babeczka cudnie wygląda do schrupania po prostu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na pyszne marchewkowe babeczki oprószone śniegiem ;) Wesołych Świąt

      Usuń