wtorek, 15 października 2013

bloSilesia i wszystko jasne

Minął już tydzień, a mi ciągle w głowie przelatują obrazy, dźwięki, wspaniali ludzie ze spotkania na bloSilesi.

To był niezapomniany wtorek, ludzie, którzy stworzyli bloSilesie jak i Ci którzy tam przybyli, a było ich wielu, sami organizatorzy byli mile zaskoczeni odzewem z jakim spotkała się ta inicjatywa.
Spotkanie śląskich blogerów to już druga edycja, ja uczestniczyłam w niej po raz pierwszy, ale nie ostatni, z czystego przypadku, ale samo spotkanie już nie było przypadkowe, wszystko było świetnie zorganizowane, począwszy od miejsca,

poprzez tematy które towarzyszyły owemu wydarzeniu, a na ludziach skończywszy, bo to właśnie ludzie stworzyli klimat, który tam panował. Wspaniali prelegenci miedzy innymi Alina z DesignYourLife, która opowiedziała jak prowadzić bloga i być zauważonym,
 kolejnym mówcą był Tomasz (zajadam.pl). Tomasz poruszył bardzo ważny temat, a mianowicie jak uchronić się przed kradzieżą własnej treści.
 Z kolei Michał, zapaleniec motoryzacyjny, przeniósł nas do korzeni internetu i do początków blogosfery. Całość tego spotkania prowadziła Dagmara Gdala, fantastyczna babka z charyzmą i pasją do tworzenia nie tylko bloga i takich spotkań. Ta czwórka ma w sobie moc...
Aleksandra Pieron i Piotr Urbanik, -”Bloger, firma i agencja” podzielili się z blogerami jak przebiega współpraca pomiędzy blogerem a firmą.


Nie myślcie, że to spotkanie to tylko suche wykłady, to również ciekawe rozmowy w czasie przerwy, które pozwoliły na nowe znajomości, to wymiana zdań i doświadczeń blogowych i babskie ploteczki...
Jak już się rozpisałam spotkanie było fantastyczne, ale dla mnie nie byłoby tak fantastyczne gdyby nie fantasyczne babeczki, blogujące mamy, które mi towarzyszyły: Kamilka pannamiijejzabawki.pl, Paulina znana wszystkim jako potworywozkowe.pl/, Marcelka babytesterki.blogspot.com oraz jak zawsze optymistyczna i wesoła Paulinka optymistycznamamma.wordpress.com, dziękuje wam kochane :*

Całość spotkania uświetnił i podsumował Hyde Park wraz z blogerami, którzy się w nim przedstawili oraz przepyszne babeczki.
Jeśli chodzi o mnie to to spotkanie dało i siłę do działania i motywacje do częstszego pisania, tematy same do mnie przychodzą ;)
Oby więcej takich spotkań i już nie mogę się doczekać kolejnej bloSilesi, śląskie blogi górą...:)


Pozdrawiam
A
*zdjęcia dzięki uprzejmości Kmilii oraz fotoinni

6 komentarzy:

  1. Agata ja również bardzo miło wspominam to wydarzenie.
    Na kolejne już teraz się wpisuję. To fajne miejsce również żebyśmy się spotykały - nie zawsze jest czas, a na to znajdziemy z pewnością.
    Bardzo miło było Ciebie spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:* oj na to wydarzenie koniecznie trzeba znaleźć czas :)

      Usuń
  2. Było super ! To spotkanie było bardzo merytoryczne no i wiesz spotkanie z Wami BOMBA !! To teraz do niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to było mega spotkanie! I fajnie, że mogłam Ciebie poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, mam nadzieje, że będzie nam jeszcze dane się spotkać i porozmawiać :)

      Usuń